Sajno

Datum: 2008-07-20 Klockan: 19:28:22
skitnöjd med bilden förövrigt

Sajno hittade jag och min kära Johanna Skog på.. vi var hemma hos henne och skulle låtsas för hennes kompis (på msn) att jag var hennes pojkvän och så höll vi på så och jag fick namnet Sajno.
Och jag älskar namnet faktisk. Det passar på mig tycker jag. Så det är mitt smeknamn men det används inte men jag skulle inte ha nåt imot det även fast jag tycker att Stina oxå är ett fint namn (a)
Japp, det är därför det står Sajno oxå. Mitt "andra" namn.

Och idag kände jag mig så busig och flummig och då är Sajno perfekt.. hihi

Kommentarer
Vickan sa:

Åoo Fin bild ;) Sajno var ju ett fint namn.. hur uttalar man de? typ sa-jon, saj-no eller kanske sajjjj-no? :P Hare bäst!

2008-07-20 / 19:31:48 / http://andrenens.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback