Sjutton

Datum: 2008-07-21 Klockan: 10:31:02
Morning!
Vill ni veta en sak? kollade min statistik nyss. Det stod att den 21(idag) så har jag haft 17 besökare! Och klockan är bara halv elva :D
Jag brukar ha så många på kvällen efter middagen typ.. jag blev så överraskad. Trodde att det antingen var fel på den eller på mina ögon. Men tydligen inte.
Lägg till mig på bloggkoll. Supersida! Då behöver man bara gå in där så ser man om jag har skrivit. eller nån annan blogg som du gillar att läsa ;)

detta är bloggkoll

Är hemma idag. Inte på landet. Så jag får se vad jag gör. Nån av vännerna kanske är hemma? Eller så fortsätter jag mitt städprojekt..?

Jag har kommit på en grej jag ska fixa oxå. Till bloggen. En liten "presentation". Men den kommer när den kommer för jag måste komma på hur jag bäst ska förklara mig.. lite svårt tycker jag. hehe.
Kommer säkert fler inlägg ganska tätt skulle jag tro. Om jag inte träffar nån kompis ;)

Lägg till mig på bloggkoll? Klicka här:

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback