Stänger ner datorn

Datum: 2008-07-21 Klockan: 21:34:13
Japp, som rubriken säger.
Går in till familjen och kollar på tv eller nåt. Men mera blogg kommer imorn. Om det möjligtvis kan komma ett senare. Det vet jag inte..
Ska även tänka ut vad jag ska ha för Personlig information. För man ska ju inte skriva ut vad som helst på nätet.. Hoppas jag kommer på nåt riktigt fyndigt nu. Annars kan man ju alltid ändra. Haha :P
Tänkte ställa en liten fråga innan jag stänger av.
Här kommer den:
Vilken är din favorit-radiokanal?

personligen föredrar jag Vinyl.

GodNatt

Kommentarer
Anonym sa:

the voice!

2008-07-21 / 22:18:24

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback