Tryckt

Datum: 2008-07-04 Klockan: 20:37:32
Johanna sitter pch trycker på mig!!!
Och jag som ätit laktos.. ajajaja...
-Det är gaserna.

hahahhaha. Så kul!
Nu är jag befriad. från johanna iallafall.
Still gasig.

Vi var och badade förrut. Lite kallt i början men de löste sig. Johanna fick ett fiskägg på sig.. ;O äckligt..
Jaja, nu ska vi fortsätta flumma lite. hhaha, skojj.

Johanna dog just av en atombomb..

*23 jan 1994
τ 4 jul 2008
Orsak: Atombomb släppt av kusin.

Stackare...







SKOJJA BARA!!!

Fast det fattade ni nog. Här finns det ju  inga atombomber.. eller?

Och i omröstningen så leder den vita mobilen. Men jag ska ju kolla på dem imorn och kolla om de ser plastiga ut och så. Så besked kommer imorn!!

Hejdå så länge.




Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback