Underbart

Datum: 2008-07-10 Klockan: 18:45:19
Hej. Idag har det blivit flera underbara saker. blandannat underbara kakor och underbar bild. Den sista är jag så himla stolt över. Jag längtar tills jag får se den i stort format.
Jag ska inte berätta för mycket om den, eller jo, varför inte?
Vissa tycker säkert att den är jättedåligt tagen osv. Men jag älskar den. Den är väldigt suddig. med flit. men de passar in. Och så är det jag i förgrunden sittande i en solstol och så ser man bara mina ben. med slarvigt uppdragna jeans och barfota och så ligger alva där framför och så är det vatten längst bak. Den är svår att förklara med en sak är säker jag älskar den något enormt. Det är en bild som jag är så nöjd med. Hoppas bara att den ser bra ut som stor bild (a)
Jag lovar att visa den på momangen när jag är hemma och har den på datorn.

Förövrigt åker jag hem imorn som ni kanske har läst. Blir sorligt men på sitt sätt trivs jag hemma oxå. Mer frihet. Men det har varit så kul här. Kört båt, badat, fotat, busat och pratat..

När jag kommer hem ska jag även ta igen mitt bloggande. Det känns faktiskt lite jobbigt att inte blogga.. jag gillar min blogg så mycket och headern är så jag. Jag gillar allt med den.
Nu ska vi nog snart äta. Men jag bloggar imornkväll när vi åker hem.
Och snart avgörs Veckans bildfråga, eller på måndag. men ganska snart. Har en bild som man ska få säga pratbubbla till oxå.
Hadetbäst
puss

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback