Arlanda

Datum: 2008-06-24 Klockan: 17:56:18
Ska snart åka. Platet var försenat några timmar. Snark. Min kusin, eljs.blogg.se har gjort en skitsnygg header på sin blogg som hon måste berätta för mig hur hon gjorde bakgrunden. Om de var en bild som hon hade eller nåt mönster som hon hittade i ps eller nåt eller om hon satt opch ritade på fri hand.
Berätta så läser jag kommentaren så fort jag har möjlighet.
Vi ska gå på om typ tio min eller fem kanske, mamma kommer och hämtar mig snart. Har ätit en macka och godis. mumma.
Jag har inte fotat nåt från flygplatsen men pappa har ett kort på mackan min ifall ni vill se sen. Ska gå nu så att vi kommer med till Kroatien!
Ha det bäst!!!
 Kram till er och kommer sakna alla, pusspusspusspusspuss♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Johanna sa:

haha, jo du förstår att det är ganska så svårt att förklara hur jag gjorde, men om vi träffas när du kommer hem från croatia så kan ja visa? :) ha de bäst gmn, puss <33

2008-06-24 / 21:36:29 / http://eljs.blogg.se/
Nina sa:

Haha shit vilken cool header, är det du på bildera :P ?

2008-06-24 / 21:55:19 / http://nicaah.blogg.se/
Flisan sa:

Kommer sakna diig ocksåå!! Hehe vet att jag har skriviet ungefär detta i många kommentarer på andra inlägg, men jag kan inte låta bli! Så... lycka till på resan!! <3

2008-06-25 / 12:36:39
Stina sa:

Nina: japp det är jag på alla bilder. Kul att du gillar den ;)

Johanna: Jag kommer ju hem den första så då kanske vi kan ses. Kul att du tagit tag i bloggandet kusse!! kram <3

Flisan: Haha, kommer sakna dig med! <3

2008-06-26 / 22:35:20 / http://skogens.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback