Bästabästa

Datum: 2008-06-08 Klockan: 21:38:25
Hejhej! Denna helg har varit Bäst med stor B!

Orkar inte förklara allt nu, men det kommer bilder.. men om ni vill kan ni få en ordentlig beskrivning av helgen imorn, eller så kan ni få en ordbeskrivning nu.. vi kanske kör båda. en ordbeskrivning blir det nu ivilketfallsomhelst.

Helgen: fredag: burkpasta, bad vid klippor, fotande, läsa gamla kp, umgås, skratta. lördag: tvätta bil, vattenkrig, vattenspridebad, baka, fota, båtfest, bad, god mat, kamerachock, popcorn, hundar. söndag: sola, vattenspridare, släktgrej, bad, klipphopp, presenter, mat, mackgörare, trött!

Sådär, har säkert glömt nåt men aja, det kan jag ta imorn för nu har jag haft fullt upp hela helgen så jag är dödstrött, höll på att somna förrut men blev lite piggare men nu är jag rätt trött igen.. haha, aja, imorn är det nån grej utomhus i skolan så jag får se hur det är. slutar runt tolv skulle jag tro.. då bloggar jag nog.. hihi. ska köpa en till bikini så de kanske blir ett litet jakanbesök oxå.. iallafall nån gång i veckan. har hittat en fin som jag visar här. ha de bra!


min älskadeälskadeälskade underbara kusin johanna!!! i love u

min milkshake.. gottgottigottgott

älskar denna bild! ser ni den lite skrumpnade blomman? den kanske inte passar in men jag gillar den ändå!

det liknar en harpa, eller hur??ingen bra bildkvalite men aja, såhär ser den ut. hittad på HM. i like blommigt

Kommentarer
Flisan sa:

Fina biler! :D Gillade den där på blommorna jättemycket!

Och så undrar jag vem johanna det var? Det såg inte ut som johanna jag känner, så var det den andra kanske? :P



Ha de bäst, pusspuss! <3<3

2008-06-09 / 18:02:28
Stina sa:

Aah, de va min andra kusin Johanna. På min pappas sida

2008-06-09 / 18:12:29 / http://skogens.blogg.se/
Flisan sa:

Aha okej, trodde väl det. :P

2008-06-10 / 21:02:16

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback