bild D40

Datum: 2008-06-16 Klockan: 20:28:07
hej! Har lagt in en bild långt ner i menyn på en nikon D40. Kolla den! ;)
Har förövrigt ätit god middag. Pasta med köttbullar. Yummie. Ska nog röja lite på golvet så att jag och Nicole får plats här inne! Det skulle nog vara bra. Vi säger så. Nästa punkt på schemat är allså Städning av golv och säng.
Jahapp, då är det väl bra om jag gör det oxå. Jag är så lat när det gäller städning.. suck.. men aja. Man ska ägna sig åt de man tycker är kul! Och lite annat oxå, men de tänker vi inte på nu! Men jag tar och städar. Jag kanske kan tänka att de är För den goda sakens skull. Ni som har läst harry potter och dödsrelikerna (bok nr. 7, sista) minns kanske att de nämns, men då som något negativt. Men de menas inte här för nu ska vi vara Miss Positive!
Nu kanske jag förvirrade lite för er icke-Harry Potterfans men aja. Bry er inte om det! Det var bara nåt som föll mig in att nämna.

Kommentarer
Anonym sa:

jag ser inte din meny:S

2008-06-17 / 12:37:08
Stina sa:

Konstigt :S

2008-06-17 / 15:51:58 / http://skogens.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback