Blomsterinköp

Datum: 2008-06-03 Klockan: 08:31:04
God morgon, jag hoppar VERKLIGEN att denna morgon blir bättre än den föregående.. usch va hemsk den va. Har aldrig varit med om nåt liknande..

Idag är den en ganska skön dag. Fyra lektioner, varav vi ska se film på två(?). Det finns inte så mycket mer att göra längre. Typ alla är klara med allt redan. Rätt skönt.
På SOn ska vi kolla på filmen som jag och några kompisar + hundar spelat in. Hoppas det funkar. Den har vart lite konstig... suckåsnark på den.

Jag tror jag ska gå å fixa mig nu så att jag har gått om tid att hämta saker sen.. hehe. Fast jag ska inte ha med nåt speciellt idag så det är nog lugnt..

Efter skolan så är det min och Linnéas sista saxofonlektion för terminen eller vad man ska säga så vi ska gå å köpa blommor till henne :)

Vi hörs senare!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback