Brända bollar

Datum: 2008-06-11 Klockan: 09:12:12
Hejsan! Idag ska vi spela brännboll i skolan. Hoppas det går bra för mig! Jag såg inte matchen igår, men jag sprang ner de två gånger jag hörde jublet från tv. Sverige vann ju med 2-0 WOHO
Aja, har hittat en fin bikini på hm.se som jag vill ha tror jag.. hihi
Måste gå snart för johanna kommer, vi måste hem till Nicole och hjälpa henne lite granna. Hon går på kryckisar den stackarn.
Aja. Vad ska du göra idag? Och vet ni vad! Det är bara idag och imorn kvar till skolavslutningen! Jag skulle nog säga att det är två dagar, speciellt om man tänker på tiden. Men min nedräknare säger att det är en dag. Den räknar nog inte med idag..
Aja, jag vet iallafall att det är på fredag! jippu

Mår lite bättre nu och jag hoppas att det varar..
Mina kameragrejs är superbra tycker jag.
NU KOMMER JOHANNA!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback