Fútbol

Datum: 2008-06-10 Klockan: 20:50:33
Nu sitter nog många och kollar på matchen sverige-grekland. Jag hade inte planerat att kolla, är ej intersserad av fotboll ett dugg. Men jag kanske gluttar lite i slutet och hejar lite på de blågula landet!
Var i jakan förrut. Köpte bara några t-shirts. Kollade på bikinis, men kunde inte bestämma mig. Var inte på bra humör, kände mig väldigt deppig så då blev det bara ännu värre. Köpte lakrits somsagt så att blodtrycket höjdes men de blev ingen nämnvärd skillnad tycker jag. Gick sen och delade ut papper, tråkigt men man får 150:- så de är det väl värt..

Nu ska jag kolla lite på olika outfits tror jag och sen plocka upp lite grejer från golvet.. seya
Ska du se matchen förresten?

Kommentarer
Flisan sa:

Varför var du deppig? Hade det hänt någonting?

Vill också kolla påoutfits, vert kan man göra de någon stans, på HM:s hemsida eller nåt?



Jag ska kanske kolla lite på matcken. Tycker fotboll är rätt kul, men abra om det går bra för laget när man spelar! xD

2008-06-10 / 20:52:27
Stina sa:

haha, jag testar själv.. mina kläder å så.. och kollar lite på internet vad jag kan tänkas vilja införskaffa :P

Vet inte varför jag var deppig. Det är väl sånt som kommer och går. Hormoner.. tankar.. usch

2008-06-10 / 20:55:49 / http://skogens.blogg.se/
Flisan sa:

Jaa, det är klart. Men har du någon bra hemsida där man kan kolla på outfits? ()=)



Puss!

2008-06-10 / 21:01:34
Stina sa:

hm.se tycker jag är bra.. och så finns det massa sånna. de flesta klädaffärer brukar ha en hemsida. så finns det ellos.se och halens.se bla allså..

2008-06-10 / 21:09:05 / http://skogens.blogg.se/
Flisan sa:

okej tackar! =) Ska kolla in hemsidorna nu på en gång! <3

2008-06-10 / 21:15:49

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback