Grönan

Datum: 2008-06-12 Klockan: 08:20:27
Idag bär de av till grönan! åååh, jag längtar! Men vi blir bara fyra som åker av vårt stora gäng på åtta pers. de andar fyra kan inte hänga med av lite olika anledningar. Tyvärr.. aja, de kommer nog nya chanser att åka allihop!
Jag har med mig min S1kamera skulle jag tro men jag får se om det blir några bilder. Nu är det iallafall klart väder och jag hoppas verkligen att de fortsätter så resten av dagen. '

I skolan idag så ska vi städa klassrummet.. inte världens roligaste men aja. De måste kanske göras. och de får ju tiden att gå till den stoorastoora dagen som är imorn. hiihihihiihihihi. Fjärilar i maaagen! hahaha. Jag hoppas de kommer bli en underbar dag! Jätteglad och allt sånt. Och gärna lite varm oxå.. Vill gå barbent.

Vet du om de tar kort (bankkort) på grönan? När man ska in.. för annars behöver nog jag ta ut lite stålar.. aja, de löser sig nog. Vi hörs imorgon, om inte ikväll, och då får ni se min fullständiga skolavslutningsklädnad.. WOHO!

Gjorde även en lite header till Nicole igår, kolla den ;) inte så speciell kanske men jag gillar stilen på den.
Hennes blogg: http://nicooes.blogg.se

Kommentarer
Flisan sa:

Ha så kul på grönan, hade gärna velat följa med. Men åkte till hööks meed mamsen i stället och åt pannkakor med Louise också! ;P

2008-06-12 / 17:03:56
Anonym sa:

du åkte till hööks och åt pankakor istället för att följa med till grönan?

2008-06-12 / 17:56:08
Nene sa:

Vilken cool header du har! verkligen :D

2008-06-12 / 22:02:20 / http://nnene.blogg.se/
sau sa:

Fettfin banner men står det Skogens Foto Ppoat? xD Jag fattade inte det sista (A).

2008-06-13 / 09:19:41 / http://sau.blogg.se/
Stina sa:

Tack så mycket :D

Det står

SKOGENS

FOTO ' PRAT

det är en punkt emellan.. det är flera som inte sätt. men när man vet vad det står så är det tydligt. tycker iallafall jag.. (a)

2008-06-13 / 11:23:39 / http://skogens.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback