hemma!

Datum: 2008-06-16 Klockan: 17:54:27
Nu är jag hemma! Kom hem imorse, gick upp tjugo i sju. på sommarlovet! snark.
Men jag har haft en jättemysig dag i Vällingby tillsammans med sötnosen Nicole! Tack för en underbar dag gumman! ♥
Hittade en grå kjol! Använder typ inte kjol, men de kan ju bero på att jag inte har haft nån men nu har jag en och jag tror att den kommer att användas flitigt. bild kommer. Sen har jag köpt en tubkjol, blå, som jag nog ska ha på mig imorn när jag ska med Gunnar till hans jobb, varenne AB, och hjälpa till. Köpte även ett halternecklinne, lila (!), jag älskar lila men detta är typ mitt första lila plagg :O
Jag stod i provhytten och testade och så gick Nicole och valde lite kläder åt mig och då tog hon den och den satt som en smäck!
Nu ska jag sluta prata kläder.. men Nicole kommer kanske hit sen så ska vi ha lite catwalk, haha. nja, inte direkt kanske men vi ska testa lite kläder å så. kulkul.

På landet har jag fotat, och rensat bort bilder från hårdisken, inga förlorade för jag har alla på backupen. Men jag vill kunna ladda in nya bilder men då måste man ju ta bort från datorn.. eller köpa ny hårdisk men de gjorde jag nyligen.
Jag lägger upp bilder senare när jag har kollat igenom de ordentligt och kanske gjort lite mystiska bilder på järnvägen som jag fotade.. thihihihi.
Jag hoppas ni har haft en bra helg! Jag åker ut dit på onsdag kväll igen för jag ska klippa mig på morgonen. Före - efter bilder kommer! Fast jag vet inte Hur jag ska klippa mig.. hmmhm.. nu ska jag nog testa lite kläder till midsommar. Kanske min nya kjol?

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback