Kroatien

Datum: 2008-06-26 Klockan: 22:33:26
Heeeeeeeeeeej! Här sitter jag på en veranda och bloggar, pappas dator - hotellets nätverk. Super.
Får se hur mycket bloggade det blir men några till bli det nog.
Jag ska lägga in nån bild från pappas kamera, mina bilder är inte på datorn än.
Har snorklat varje dag, alldeles turkost vatten.. och sett en sjöstjärna!! ojojoj, jag har alltid varit lite rädd för havsgrejsimojser men det är lite bättre nu.. Men skulle de komma en bläckis så skulle jag nog svimma. Usch.. vet inte vad det är med dem men jag klarar bara inte av dem.
Ni kanske inte vill veta allt vad jag gjort direkt, kan bli träligt. Mycket lättare att lyssna på det tycker jag. Men jag får se när jag kommer hem om det överhuvudtaget är nån som vill läsa det. Man vet ju aldig.
Kan bara berätta lite om en lite rolig grej som hände, mitt lokalsinne är ju inte det bästa så när vi kom med flyget på landningsbanan tyckte jag att den var vit.. Jag sa typ: Är det snö här? men det är väl varmt här?
Då sa mamma och pappa att vi hade åkt till Island och att Dubrovnic ligger där. Och jag som aldrig vet var saker ligger trodde ju på detta till de erkände att vi faktiskt var i Kroatien. Jag trodde verkligen på att det var Island..

Men här finns det inte en gnutta snö och har nog inte funnits på många år om vi säger så. Det är stekhett... man kokar av fuktigheten och man steks av solen. Phuphu. Men brun blir man, det kan jag lova. Iam a pepparcake now..
Men jag skulle ju inte berätta allt än, haha. Fast det har jag väl. Nee, inte riktigt men iallafall.
Vi kan säga såhär, hittils har jag: Fotat, badat, snorklat, ätit, sovit, läst, gått. Jaa, typ de och så lite mer säkert som jag inte kommer på just nu.
Ni får ta och berätta hur det är i sverige så ska jag ladda upp en bild och svara på någon kommentar och spana in nån blogg innan jag går in igen för jag sitter här och svettas även fast det inte är sol..

jag med min älskade lilla Majkan. Ser inte så glad ut med man är ju lite koncentrerad, haha:P

en till blir det, jag dyker.


Kommentarer
Flisan sa:

Haha, den där dykningen ser ju riktigt proffsig ut! =D

Jag själv är inten hejare på att dyka precis, men guuud vad härligt det låter!

Och man ser ju faktiskt lite av din nya frisyr på fotot med kameran. Det ser jättefint ut! =)



Här hemma har vi faktiskt också fått lite sommarvärme,jätteskönt! Modern min har legat ute och solat halva dagarna nästan nu i två dagar. ^^



Lova att ta mååånga bilder!! ()=D

Hade bäst! <3

2008-06-27 / 13:03:28
Anonym sa:

vi kmr få bättre väder på onsdag , lagom tills du kmr hem igen. Det ska bli regn o sånt i helgen nämligen "/



Ha så kul där nere kraam <33

2008-06-27 / 18:53:55 / http://nicooes.blogg.se/
ida sa:

härlig sissta bilden !!!

2008-06-28 / 14:53:56 / http://idahaga.devote.se
LINIEA sa:

ser riktigt härligt ut :)

2008-06-29 / 10:32:46 / http://linieas.blogg.se/
Stina sa:

Det är härligt oxå.. speciellt när man badar.. hihi

2008-06-29 / 15:54:01 / http://skogens.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback