Min hemska morgon

Datum: 2008-06-02 Klockan: 18:59:50
Här kommer en "snabb" version av morgonen, enjoy:

  • Stina glömmer allt på övervåningen, massa upp och ner.. hon har aldrig varit med om så mycket upp och ner och hit å dig. snark
  • Cyklar iväg med J o L, kommer på att hon inte har hjälmen på mig, man vill ju skydda knoppen.. så Stina får cykla tillbaka och hämta den.
  • Cyklar iväg igen. Gympapåsen ramlar av, tar upp den. trampar iväg.
  • Gympa påsen ramlar av IGEN, nu börjar Stina bli riktigt stressad. Hon får även ett jobbigt humör då. Hon ställer upp cyklen för att kunna hämta påsen. Ska börja cykla med de dumma-idiotiska-piss-stödet vill inte röra sig. Stina har bråttom.
  • Stina ringer Johanna för att säga att hon kan bli sen. Sen hade Stina tänkt ringa fadern och berätta om det dumma-idiotiska-piss-stödet som inte vill röra på sig. Hon är på väg att få upp det så hon stänger telen och tänker lägga ner den i fickan. SJÄLVKLART så tappar hon den och den ramlar på marken så batteriet och batteriluckan åker av och blir lite allmänt repigt. Den får skylla sig själv!
  • Stina får äntligen upp den satans stödet och trampar iväg i 110.
  • Stina svänger in på fotbollsplanen för att komma till skolan. Men i 110 bör man tydligen inte det får cykel börjar slira åt alla omöjliga och möjliga håll. Stina är väldigt tacksam att hon har hjälm och att hon återfår kontrollen. I den farten skulle Stina ha flygit långa vägar igår cyklen. HU
  • Stina parkerar, hinner till lektionen. Ska berätta för kompisarna och lixom inte har nån kontroll i huvudet..
  • Lov säger att hennes syrra har likadan tunika som Stina, då brukar man svara Okej, Stina säger: Tack så mycket. och ler. Stina är förvirrad.
  • Skiver flera fel på ord under resten av dagen.
  • Utvärdering: Stess skadar och jag är glad att jag sitter här välbehållen med förståndet noga inpetat i huvudet där Stina vet var hon har det!

Ja... nu vet ni min dag. Den blev bättre senare på dagen. Men jag var lite förvirrad i ordstavning och så under SOn. Pust och stön och jag hoppas innerligt att morgondagen är bättre.. Ska nog be pappa att kolla på cykelstödet som bidrog mest till min tidiga panik.

Men jag har även kollat på Mr Bean på svenskan och skrattade så jag grät. Så kul kan jag ha iallafall!!

Kommentarer
Flisan sa:

Guud, stackars dig! Har ovkså varit med om en riktig stress... vaknade ungefär en kvart innan vi började endag så ja vick klä på mig, äta frukost och ta mig ned till skolan på femton minuter... cyklade ner till skolan i 110 precis som du!

Förresten, läste du mitt tips om meditation som jag skrev till dig för ett tag sen?

2008-06-02 / 19:11:14
Stina sa:

Aah. Det är jobbigt men stress :P uschåfyåblä
Aah, undra om jag är en meditationsmänniska... :P

2008-06-02 / 19:12:29 / http://skogens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback