Nicole♥

Datum: 2008-06-09 Klockan: 14:16:20
Hejsan, idag på friluftsgrejen så gick allt bra till stackars Nicole knäckte till foten när hon sprang :( vi ringde en lärare (man fick en lapp med nummer) och han sa att nån skulle stanna och resten fortsätta. Jag stannade och så gick vi långsamt fram till vägen. Jag vet inte vad det är med foten men det verkade göra ont.. USCH. stor kram till dig!

Jag hälde även vatten på henne, fast innan. De andra hälde på varann, eller N å Linnéa men jag bara kände för att hälla vatten på henne.. haha, inte nåt negativt menat allså! Hoppas att du inte tog illa upp om vi säger så :P haha, men man fick ju lite skuldkänslor där när du skadade dig..

Aja. nog pratat om det. Det var inte så jättekul idag, mest jobbigt.. haha. Men mina mackor var goda så alltid nånting posetivt!
Just nu sitter jag här och kollar lite på kläder, hm sida speciellt, ska även kika in på andra, som halens och så. Letar efter lite fina kjolar och badshorts, och andra shorts så att jag kan täcka mina ärr. De ska inte solas för mycket och så tycker jag att det är obehagligt att se dem, men tanke på vad som hände, chocken å allt sånt.
Och så ska jag ha lite linnen och annat som man alltid behöver.
Ska nog även gå å hämta lite mellis.

Och juste! På vägen hem från skolan så möter jag brodern min sittandes på sin fina moped haha. Han skulle till träffen, fritidsgården, för att hälsa på så då hängde jag med honom tillbaka. Trevligt.

Vill ni ha en dagens tanke idag? och vill ni veta nåt speciellt från helgen?
Kom på en jättebra DT förrut men nu är den glömd.. suck, vi hörs, mer inlägg idag blir det ju, klockan är ju bara kvart över två eller så.. tjingeling så ses vi!

Kommentarer
Flisan sa:

Usch! Stackars Nicole gumman! Undrar hur det gick med henne :(

Tycker verkligen jättesynd om henne, fast ioförsig så slapp hon resten av friluftsdagen :P

Men hellre f-dag än omt i foten ocoh inte kunna gå! =(



KRAM PÅ DIG NICOLE! <3<3<3

2008-06-09 / 18:01:06

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback