Packning

Datum: 2008-06-13 Klockan: 17:17:46
Nu håller jag på å packar till landet. Kommer hem på måndag igen för jag ska hjälpa min vän Gunnar på hans jobb, varenne. Det blir kul! Men som ni märker nu så smiter jag till datorn. Aja, jag ska inte packa allt idag så de är lungt.
En sak som jag lagt märke till är att jag fått många kommentarer på sistonde! KUL! Jag gillar små snälla kommentarer. Stora oxå för den delen.
Och så fick jag en kommentar från fotagrafen Eva, hon är jätteduktig! Kolla in henne.

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback