Regn och rusk

Datum: 2008-06-17 Klockan: 15:41:54
Hej! Är nu hemma från en trevlig dag i stan tillsammans med Gunnar. Sorterade lite papper på Varenne och sen gick vi och åt lunch. Hittade en tjuga på marken. Woho! :P Köpte även två block och ett batteri till min fjärris, haha. Intressant?

Jag ska nog ägna lite tid till bloggen nu, ska fixa lite inställning osv. Och nåt inlägg då och då. Det är lite ostabilt väder just nu tycker jag. När vi åkte hem så spöregnade det och åskade och lite så.. sen blev det sol och så regnade det igen.. suck.
Men nu ska jag fortsätta med bloggrejen. Svara även på förra inlägget. Nu är det två som vill att jag ska ha kvar Skogens och en som vill att jag ska ha Stina Skog.
Ha det bäst

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback