Sår

Datum: 2008-06-03 Klockan: 17:55:02
Tjo! Nu har jag spelat sista saxofonlektionen för terminen. Allt gick bra. Men det blir tyvärr inge skoshoppande idag för vi hinner inte dig.. Men imorn så!

Men när jag o Linnéa gick hem så slog jag i min fot i hennes cykelpedal så nu har jag ett sår, Snyft..
Jag har verkligen otur med cyklar eller vad tycker n??

Här är bild.

här är det en från början och en tvättad.. de är olika färg men på ena bilden (den med såret) så är jag även rätt dammig.. och den andra blöt.

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback