SOMMARLOOOOOV

Datum: 2008-06-13 Klockan: 11:44:16
sommarlov. glass. landet. värme. sol. bad. vännerna. semester. ledig. underbara tider!
lyckliglyckliglyckliglycklig. Sommarlov. Ååh, så härligt.

I skolan hände inte så mycket. Jag får ju inga betyg än heller, nästa år får jag.. undra hur de blir...
aja, vi var i aulan och lyssnade på en kör, elever från skolan. riktigt fint! sen lite i klassrummet. bla. piggelin, bulle och jos. mums. haha
Fina kläder fanns det mycket av idag! Jag gillar att klä upp mig. haha. Det är så kul att vara lite extra fin ibland.

Jag har kommit fram till att jag måste börja skriva mer utåt eller vad man ska säga. Jag känner i kroppen suget efter att bara få knappa in allt, finns det ingen praktisk usb-sladd så att man kan överföra känslorna i ord.. hmm.. aja, det är kanske bara lite träning. Jag har ju inte haft min blogg så jättelänge.. sen februari nån gång.. hur uppfattas min blogg? är den kul och läsa eller är det bara lite.. jaa. aja. Jag ska träna, mycket!

Grönan, juste.. igår. Härligt. Jag åkte frittfall!! Med vickan, otroligt kul! första gången.. fast man hinner inte reagera så mycket. men släppet. man sitter där uppe och är en aningens närvös om vi säger så och sen bara floff så är man nere typ :P
Jag gjorde en HEMSK grimas och såg ut som en apa. Vill helst glömma..
Åkte tekopparna och vi höll på att skratta ihjäl oss. kanske kan visa film. Linnéa filmade. Det ska jag nog göra. Det är kul.
Extream var oxå en höjdare och såklart; bergodalbanan
Det var även en tjej som åkte ur en kanon! ca 40 meter. Hon har ju tränat på de väldigt länge men ändå. Hon har typ krymt 20cm pga det! Hon åker ur kanonen med 9g, jag vet inte riktigt hur mycket det är men bergodalbanan är 4g så kan kanske kan tänka sig att det är snabbt.. och hårt.. kroppen klarar det ca 2 ggr per dag.
Klantig som jag är glömde jag kameran i morgonstressen men de andra kunde fota med sina mobiler.
Jag vill oxå ha kameramobil. Vill fota "ögonblicksbilder"... Jag ska skaffa mig en kameramobil. Till hösten tror jag.

Nu ska jag nog gå å göra pannkakor till mig och dadi (pappa) så hörs vi sen så att ni får se mina avlutningskläder! ;)

från förra sommaren när jag och pappa var i stan

Kommentarer
Flisan sa:

Åhh, henne såg jag också när jag sprang orientering där! Det var skitöäskigt att bara stå där på att vänta... men du det där med att hon har krympigt 20 cm pga det är inte sant... eller jag tror inte det i alla fall.

Men när jag var där pratade dom också om det där 9g, och det var någon som sa att man nästan svimmade av det, altså att det nästan gick så fort så man svimmar. Så hade det bara gått lite fortare eller nåt, jag fattar inte riktigt, så hade hon svimmat eller nåt =P

Men häftigt var det i alla fall! =)

2008-06-13 / 13:13:32

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback