Sommrig dag

Datum: 2008-06-04 Klockan: 17:16:20
Hej, är nu hemma från härlig sommrig och varm dag.. NAJS
Dagens gjort: skola 9.45, fylla i ett papper, BLB-träff, glassätande, hem kl 12.30, läsa bok i solen, köpa skor, äta dounat på donken, hem igen, läsa ut bok, sitter här.

Skönt, slappt.. precis min smak.. haha. Är jag lat tro?
Har inget att skriva men lägger upp en bild på mina nya skor. Ska nu testa lite kläder som jag ev. ska ha imorn och min skolavslutningsklännig. Kul. Men ni får inte se mig förrn det är den dagen. Vilket är snart! :D
It's will be so fun!
Och tänk att kusinen tar studenten imorn, han är nog lite spänd och förväntansfull nu skulle jag tro, brukar man inte vara det? Jag skulle spricka av längtan typ.. haha
Men nu ska jag ta å testa kläderna innan vi ska äta. Hoppas ni har haft en bra dag idag!♥


Kommentarer
Flisan sa:

Naww, vad söta skor! =D

Jättefina verkligen! Skulle också vela ha såna, men de passar nog inte mina fötter.

Vart köote du dem?



Kramkram!

2008-06-04 / 19:47:40
Stina sa:

Köpte de på skopunken :P de är inte så breda faktiskt!

2008-06-04 / 20:37:30 / http://skogens.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback