Städ

Datum: 2008-06-11 Klockan: 13:11:30
Hejsan! Hade jättekul på brännbollen även fast mitt lag kom sist. Aja, sånt bryr inte jag mig om men de va nästan bara jag som tyckte att de var kul över huve taget. aja, sån brukar jag vara. Jag halkade, vilket resulterade till att jag höll på att skratta ihjäl mig och så tog jag lyra, händer inte ofta, och så kom jag i mål! fast jag blev bränd nån gång oxå.. hehe. Men sånt får man ta.

Sen städade vi ur skåpen så att det blev fint och imorn så ska vi städa klassrummet och så.. sen bär de av till grönan! Hoppas att det är lite upphåll då iallafall..
Idag, som ni kanske märker, så mår jag mycket bättre. Skönt! Hoppas de håller i sig!
De kanske blir en DT senare men nu ska jag visa bild på den bikinin som är ny som stinafavorit. Den förra kändes lite för Hawaii.. Och jag är inte sån.
Här är bild. Från HM

överdel
underdel

Kommentarer
Flisan sa:

Jaa, den passar nog dig! Ha så kul på grönan...i regnet! xD

2008-06-12 / 16:54:02

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback