Broder

Datum: 2008-03-27 Klockan: 12:19:30
God förmiddag eller vad man nu ska säga.. hej på er iaf!

Idag kommer min bror hem från Dubai! Han skulle egentligen komma hem igår.
Nicole och jag hade ju planerat att sova här inatt, men vi får se om det blir av eller om det ska vara "nästan hela familjenkväll", sandra åkte hem i måndags.
Aja, Svante kommer vid 2-3 så vi får se om han ska träffa sina polare. Återkommer om det.

Idag ska jag in till stan och gå på nån käkröntgen med mamma, fast det är jag som ska röntgas, hon är med som stöd. Har haft ont i käken ett tag, men när jag har brytit armen så har jag käkat massa alvedon så då känner jag inte smärta i käken heller :P
Aja, fick lite ont igår när jag gick. Så jag får se vad det blir på röntgenbilderna. Jag ska åka in i en såndär tub, cylinder tror jag de heter, lite spännade faktiskt..
Pappa sa typ såhär när han fick reda på det: Vet du? Vissa kommer aldrig ut därifrån igen.
Det lät inte särskilt  troligt eftersom han började skratta oxå. Och så kan de ju inte skicka in ungdomar i tuber så att de aldrig kommer ut igen! Hur skulle de se ut?!
Jahapp, nu ska jag gå å fixa mig, mummu kommer snart. Hon ska hjälpa mamsen med någrsa blommor typ :P
Fast jag har röjt lite i mitt rum nu på morgonen, fast de va inte så mycket men ändå. Och så har jag suttit och raderat sms i min fulla inkorg så nu kan jag ta imot sms. Bra va?

Kram, vi hörs. Om jag kommer ut ur tuben..

Kommentarer
gunnar sa:

Hoppas du kommer ut ur tuben! Det vore väldigt trist annars...

2008-03-27 / 13:41:37
Stina sa:

Jag är ute och mår fint ;)

2008-03-27 / 17:52:56 / http://skogens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback