gårdagen

Datum: 2008-03-25 Klockan: 10:49:45
IGÅR! jag och johanna satt typ heeela dan (eller från två till tio ungefär), och vi gjorde GRYMMA bilder. Vi använde PS elements 2.0, vi ska installera 5.0 som jag har på hennes dator nån dag.
Men det är så att min papap prenumerar  på tidningen DIgitalfoto för alla. Och vi gjorde typ alla tips i den (finns massor) som vi kunde i 2.0. och vi ska göra resten som går i 5.0 oxå hoppas jag (:
jag och johanna gjorde en blogg oxå, (här är den), där hade vi tänkt lägga upp bilder vi gör och lite så. Och hur vi gör dem. Låter de bra??
Har sett att ps elements 6.0 kommit ut, men det har även kommit ut ett "paket" som heter     Adobe Adobe Photoshop Elements 6 & Adobe Premiere Elements 4. det är två bra paket i ett, men Massa grejs. Verkar väldigt lockande. FÅr se hur de blir med det.

Idag ska jag iaf träffa sötaste Nicole och vi hade tänkt gå ut med Alva å Amigo.
Gullungen Vickan undrade oxå pga att det är snö så skulle man kunna lära hundarna att dra pulka :P låter skojj tycker jag.

Igår fick jag såhär att jag inte kan somna. Jag måste träffa in ett "sömtåg" eller vad man ska säga. Det menas med att jag blir trött och kan somna en viss tid. Men om jag inte somnar då måste jag vänta ett tag tills nästa kommer..
Mina går typ mellan tio-halv elva, och om jag inte somnar då måste jag vänta till tolv-halv ett. Snark. För det blir så jobbigt och bara ligga där å vänta. Fast ibland har man tur och kan somna nångång därimellan. Men de hade jag inte igår. Jag hade tänkt mig gå å lägga mig tidigt, för jag var rätt trött, även fast jag bara suttit och läst ps-instruktioner.. Aja, jag somnade typ halv ett iaf. Och när jag vaknade imorse kunde jag knappt öppna ögonen av trötthet. Så de var skönt att vara ledig för jag låg kvar i sägen i typ två timmar och läste foto-tidningar.

Nu ska jag gå å klä på mig och höra med nicole när vi ska ses!
Kram

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback