inte mycket

Datum: 2008-03-29 Klockan: 15:24:46
Hej!
Idag blev det inte mycket shoppat, köpte några suddgrejer och lite andra småprylar.. så det blir nog ingen bild.
Men jag hade väldigt kul iaf! Gick på hötorget och kolla och alla säljare står å ropar hela tiden. Låter sjukt kul :P
Sen köpte jag nån Situation STHLM av nån hemlös, tyckte så synd om honom.. det är hemskt egentigen att de finns de som inte har hem. Fast utanför sverige händer det ju ännu hemskare saker.. HU!

Har hittat en blogg (länk), hon är jätteduktig på illustration och så! *vill oxå kunna*..

Men nu ska jag fixa lite i PS å så. Hadebra

Kommentarer
Anonym sa:

när får vi se det du gör i ps då? ;)

2008-04-01 / 15:39:30
Anonym sa:

När jag blivit duktig, haha :P

2008-04-02 / 19:19:50
Stina sa:

dedär var jag, men de syns inte :S

2008-04-02 / 19:44:54 / http://skogens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback