Jakobsbergs centrum

Datum: 2008-03-26 Klockan: 10:30:46
Godmorgon allihop!
Idag ska ju jag, Johanna och Nicole till jakan. Hoppas jag hittar nåt, det är ju alltid trevligt (:
Sen har jag inte planerat så mycket mer. Jag och Johanna kanske ska till Mummu & Ukki. (min mormor å morfar och hennes farmor å farfar), vi får se om vi hinner det, hoppas det. Mummu fick en massagestol i födelsedagspresent förra veckan som skulle vara kul att testa. Har dödsont i ryggen hela dagarna.

Nu ska jag gå å fixa mig, ha en bra dag!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback