luftigt

Datum: 2008-03-14 Klockan: 15:45:38
Hej!!
Idag har jag vart i skolan. Jag, vickan å elisa blev klara med vårt grupparbete om blötdjur på NOn idag.
Jag och Elisa hade väldigt kul med våran lärare :P för han tröck ihop vår text tyckte vi. Vi ville ha det luftigt. men luften fick inte plats.
Och vickan skrev en saga om en mussla som "kom till en resturang och blev hackad" vilket jag tyckte lät lite mordiskt.. haha.

Kom nyss hem, jag och Nicole gick å hämtade Amigo på hans dagis.
Måste gå till Alva nån dag. Imorn kanske :)

Sandra å svante kommer ju hem senare. Det blir så kul, va några veckor sen jag såg dem :P

Hadebra

Kommentarer
Viktoria sa:

Jaa visst va det en bra saga ;)

2008-03-14 / 15:48:29 / http://Andrenens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback