mozilla vs explorer

Datum: 2008-03-19 Klockan: 15:39:13
Hörrni!
Jag kör själv med mozilla. Och jag har märkt att om man kör med explorer så ser man inte min profilbild :S
Så om ni vill se den så får ni ta och installera mozilla http://www.mozilla.com/en-US/firefox/
Hoppas det funkar, om ni installerar det allså. Och om det är nån som ser min profilbild även fast den kör med explorer är det bara bra :)

Tänkte skriva lite vad som hände i skolan. Först var det matteprov, tabeller och diagram, gick bra hoppas jag, har lite jobbigt att skriva för jag måste skriva med vänster även fast jag är högerhänt.. men det går bättre för varje dag!
Och sen var de engelska och då fick de andra tillbaka sina prov. Jag kollade lite på de så jag vet var de gjorde. För jag behöver inte göra det. Skönt med orättvist. (allså, eftersom de andra var tvugna).
Sen va det påsklunch, och sen hade vi nån vågalektion igen. Handlade typ om att lite på sig själv..
Sen va det so. hur stökig som helst tycker jag :P, hade vikarie. Vi gjorde nutidskryss, men man hörde knappt frågorna..
Aja, nu ska jag gå å fika med syrran. Bajj

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback