"ny mobil"

Datum: 2008-03-14 Klockan: 19:44:46
Hej allehopa!

Kom ganska nyss hem från ica med mamma.

För nån vecka sen  när hon och jag var i jakan för att kolla runt lite var några som typ jobbade på tele2comviq där.
De undrade ifall vi hade comviq, och det har vi, och då sa de att om vi fortsatte med deras abonemang i ett år så fick vi en mobil för 100:-
Och en mobil för 100kr säger väl typ ingen nej till, speciellt när min mobil startar om varje gång den behöver tänka för mycket -_-
Aja, gick å hämtade den i dag på olles kiosk. Den har pyttedisplay å tröga knappar med den är bra som nödmobil tycker jag ;)

Svante har kommit nu å mamma ska snart åka å hämta mamma på station. Seya

Kommentarer
Viktoria sa:

Men ska din mamma hämta sig själv på stationen?

2008-03-14 / 21:07:25 / http://Andrenens.blogg.se
Stina sa:

jag måste vara hur förvirrad som helst. Eller så vill min dator inte skriva Sandra helt enkelt. Det ville den inte igår heller. Aja, mamma skulle hämta sandra. Men nu är hon redan hämtad :P

2008-03-14 / 22:53:32 / http://skogens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback