Photoshop

Datum: 2008-03-24 Klockan: 10:55:29
Hejsan kära vänner!
Imorse så började jag med att städa mitt rum, tråkigt men jag ska fixa i PS, och då måste jag ha lite plats på skrivbordet för musen (fått låna pappas) och alla "digitalfoto-tidningar" :P
Nu har jag suttit i nån timme och fixat i ps, ps står för photoshop men jag orkar inte skriva det varje gång så jag förkortar till ps.

Jag skulle vilja ha en header, så johanna ska lära mig de hon kan och som inte jag kan :P och så har hon egen mus, jag kör med "platta" annars, men de är lite jobbigt i ps..
Så jag hoppas hon har massa å lära mig så kanske jag kan göra en riktigt snygg header.

Nu måste jag gå å duscha, känner mig inte fräch direkt... men om det är nån som har tips skulle jag bli glad om du sa de till mig! eller nån bra handbok för ps element 5.
Hadebrasålänge, jag kan säkert få låna johannas dator och blogga lite sen.

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback