Promenad med Alva

Datum: 2008-03-28 Klockan: 18:39:01
Hej! Har precis vart ute med Alva, vi var ute i en och halv timme tror jag, härligt!
Jag och Nicole var  å hämtade Amigo innan, för svante åkte till en kompis. Aja, imorn har jag iaf bestämda planer. Jag och mamma ska in till stan och shoppa lite och fika å så, alltid lika trevligt tycker jag :)
Vad har ni andra gjort idag då? Haft trevligt hoppas jag.
Ska äta snart, är döhungrig!
Så för att fördriva tiden lite ska jag nog fixa lite i PS. Stor kram till er

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback