söndag

Datum: 2008-03-16 Klockan: 10:03:49
Hej och god morgon.
har vart vaken en stund, för jag måste gå upp ganska tidigt. eller vakna, jag brukar ligga kvar i sängen en timme ungefär. Aja, om jag inte gör det tar det evigheter att somna. Förra söndagen tog det tre timmar. Inga evigheter kanske, men jag blir så nervös när jag inte somnar, men om jag somnar snabbt och vaknar en timme senare så spelar det ingen roll, då kan jag ligga jättelänge känns det som. Det är nåt konstigt med det.. :P ;/
Vi hörs senare!

Kommentarer
Lia Florenz sa:

Godmorgon på dig :} Hoppas att du sov gott inatt.

2008-03-16 / 10:10:44 / http://mydearbylia.blogg.se
Stina sa:

sov som en stock :P

2008-03-16 / 19:43:38 / http://skogens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback