spikad arm

Datum: 2008-03-07 Klockan: 18:03:14
hej.
hade tänkt berätta lite kort om vad som hände när jag var på KS.
Först skulle man fasta i sex timmar tydligen. vid nio hade jag druckit lite vatten och en kopp te. jag hade ärit en jätteportion tacos kvällen innan för att jag inte skulle vara vrålhungrig dan därpå (måndag). Så när jag kom dit så fick jag gå å duscha med nån bakteriedödande tvål. Sen låg jag i en sjukhussäng och lyssnade på Harry Potter till kl. 5, det blev lite fördröjt till operationen, den skulle vart kl 3, ca. Så jag var jättehungrig då. Men jag hade drop som skulle mätta lite..
Sen rullade de iväg med mig till operationssalen. Där fick jag först några sugkoppor på mig med sladdar så man kunde mäta hur hjärtat gick. Sen fick jag nån spruta så man blev torr i  munnen, den gjorde så att pulsen gick
bra tror jag.. Sen fick jag nån spruta så man blev alldeles yr i huvet, och sen en sista spruta som gjorde att man somnade. Jag somnade jättesnabbt. Och så hade man nån mask för munnen att andas i.
Jag märkte inget, men när jag vaknade berättade mamma å pappa att det hade vart tvungna att bryta av mimn arm igen, för den hade hunnit växa ihop lite. Sen drog de den till rätta, skruvade i en spik och gipsade.
När jag vaknade igen fick jag lite morfin(?!) och alvedon till mitt drop.

Men jag mådde typ illa hela natten (sov där), så jag kräktes. Men dagen efter fick jag åka hem och jag mådde fortfarande illa (tisdag). Men på onsdagen mådde jag inte illa, men jag har vart hemma för det gör ont. För spiken sticker ut lite..

Nu orkar jag inte skriva mer, vi ses nån annan gång!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback