bild

Datum: 2008-05-06 Klockan: 20:56:34
Hej! Saxofonen och spinningen gick bra, är lite trött i kroppen bara, men de är skönt!
Tänkte lägga in en bild på en av blommorna på vårat träd. Lite ansträngade att fota den men jag gillar resultatet. När jag skulle fota den hängde jag nämligen över våran balkong, eller dess staket. Och de skravde i magen samtidigt som man ska hålla i kameran och sikta rätt.. men de behövs nog bara lite mer träning!

Det känns som om min blogg är väldigt tråkig... vad ska jag skriva om? Ska jag göra nåt speciellt, gärna kommentarer om detta!

image96
bilder är ej redigerad på något sett. och det randiga i bakgrunden är bara suddiga takpannor.

/Stina

Kommentarer
gunnar sa:

jättefin bild!!!!!

2008-05-06 / 21:19:14
Flisan sa:

Jaa, verkligen! Jag tycker inte att din blogg är tråkig. Men späännande med en tävling! :D Jag vill jättegärna vara med...tror jag...:PxD

2008-05-07 / 17:43:26
Stina sa:

Tackar! :D

2008-05-07 / 18:28:19 / http://skogens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback