bokslukaren #1

Datum: 2008-05-25 Klockan: 17:23:43
Tjaa! Nu är jag hemma från landet, eller jag har vart hemma ett tag men jag var hos Gunnar o Alva, kul kul! Vi pratade och busade och gick en liten sväng ;) alltid lika kul.

här är jag och Alva i vintras nån gång, filmare är viktoria. Gud va kul när hon börjde backa.. Och jag kan säga er, att hon älskar att putta på saker. Bollar, dörrar, gungor, människor.. den sötnosen!
Min röst tycker inte jag låter som min men de gör jag aldrig iallafall..

På landet var det väl skönt. Bra väder, fotat lite som kommer upp nu. Lägger även upp bilderna från i fredags. men de kommer sen för nu ska jag äta.
Men undertiden, boktips till mig! läst ut en bok på ca 450 s i helgen. Brukar inte läsa så mycket men jag kunde inte sluta och jag behöver inte tänka så mycket när jag läser men sen kommer alla tankar, helt sjukt. Men de är det värt. så snälla BOKTIPS!!

Kommentarer
n' sa:

boktips: kort kjol av: christina wahldén. den är bara typ 130 sidor lång men den är bra

2008-05-25 / 20:52:30
Vickaan sa:

haha aah det var skiit skoojj när hon backa hah hon ser ganska rolig ut :P

2008-05-25 / 21:59:08 / http://Andrenens.blogg.se
Lily [ L i n d a . B l o m ] sa:

MEN SÖÖÖT : )

2008-05-28 / 20:45:32 / http://lindaslya.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback