en omväg

Datum: 2008-05-03 Klockan: 21:54:36
Har ni haft en bra dag? Jag har faktiskt en rätt bra dag, hittade en fin tröja på Zara, lägger upp bild imorgon, orkar inte testa den igen nu.. men imorn är jag pigg igen hoppas jag!

Jo, idag så var vi i stan då, jag och Sandra gick runt och shoppade och mamma å pappa gick på nån rundvandring på söder.
Haha, juste, jag och sandra är inte kända för vårat lokalsinne direkt. host. och så skulle vi till gamla stan för att möta upp mam y pap för en liten fika, så jag och sandra knallade iväg och de var uppförsbacke typ hela vägen och vi fick jätteont i fötterna. Sen tyckte vi att vi hade gått lite för långt så då ringde vi mamma för att fråga hur vi skulle gå, och de visade sig att vi gått åt helt fel håll se vi var tvungen att gå tillbaka hela vägen! suck

Aja, ikväll har jag suttit med sandra och kollat på körslaget, rätt skojj, vem vinner Team Cans eller Team Brolle?
Nu ska jag gå å prata lite med mamma kanske? Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

image95
fotade mugg för några dagar sen, använde min svarta soptunna som "bord"

Kommentarer
mingla sa:

Håller på med ett skolarbete om just bloggning. Tänkte bara fråga dig ifall du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara :)

2008-05-03 / 22:00:14 / http://heymingla.blogg.se
Anonym sa:

Gillar din blogg.

Kolla gärna in min.

Take care (:

2008-05-03 / 22:16:48 / http://beautyangel.blogg.se
Stina sa:

Kul att du gillar min blogg, ska kolla in din ;)

2008-05-04 / 08:20:57 / http://skogens.blogg.se
Flisan sa:

Vilken fin bild stinaa! :D
Haha, men du och vickan hittade hit i alla fall...trots ditt lokalsinne! xD

2008-05-04 / 12:36:27
Sofia K sa:

Fint. Min favoritkaffemugg är väldigt lik den där :)

2008-05-04 / 21:50:27 / http://sofiakpa.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback