Fredag

Datum: 2008-05-09 Klockan: 08:23:27
God morgon :)
Idag är det fredag, skönt. Har lite sovmorgon, börjar nio istället för tio över åtta, najjs!! För min språkvalslärare var med sin klass på Niornas bal igår så hon fick oxå sovmorgon eftersom de kan komma hem sent.. Så hon behövde inte ha sin första lektion och de var våran. hihi
Efter skolan ska jag med Nicole för att hämta amigo och sen drar jag till landet, men pappa har fått låna nån snabb internetgrunka så jag kan skriva därifrån, för jag och johanna (med familjer) ska in till stan och kolla på Karnevalen! Bilder från de kommer nog dyka upp.
Nu måste jag gå, ha en underbar fredag, det verkar ju bli bra väder ;) kram

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback