Frulle

Datum: 2008-05-20 Klockan: 08:08:54
God morning everybody!
Det vilktigaste jag ska göra idag är att gå på gympa, friskis, och spela saxofon. Och sen såklart skolan, fyra lektioner, najs. Men det är matteprov somsagt, men jag tror jag kan det..

Vad vill ni läsa om för test? Vill ni veta nåt speciellt om mig? Vad ska bli nästa dagens tanke?

På so:n så håller vi på med ett nyhetsprogram, jag är med i Nöjesgruppen. Kul, det hör man ju på namnet. hihi. Men vi ska iallafall ut med Alva och Amigo nån dag, mer säger jag inte, det får ni veta i sinomtid.
Jag saknar Alva, har inte träffat varken henne eller Gunnar på evigheter känns det som..

Jag har inte bråttom så om jag får tid över kanske jag slänger in ett till inlägg innan jag går, börjar 9.05. Solong

min frukost minus två mackor som har flytt till min mage.

Kommentarer
Anonym sa:

Ser gott ut. Hoppas bara att det smakar lika gott också! ;D

2008-05-20 / 16:54:24
mamsen sa:

Skriv om en nyhet/händelse ur dagspressen och kommentera.

2008-05-20 / 21:25:14

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback