Häktisk dag

Datum: 2008-05-19 Klockan: 21:28:59
Hej! Hinner inte skriva mycket för jag ska repetera till matteprovet som är imorn. Men jag kan det mesta så det är lugnt.
Men idag har jag sprungit OK-varvet på 2 min snabbare tid än förra gången ;) jippie

Sen var det orkester och lite så. Strosade runt i centrum och köpte lite tajts å så. Bara lite sånt som man alltid behöver. Fast min mobil dog och jag skulle få tag på mamma så jag testade en mynttelefon men mamma kunde inte svara då, typiskt. Men jag hittade henne fantastiskt nog ändå!

Till middag blev det rabarberpaj, glass och en macka.. hehe..

Nej, vet ni vad. Ni måste jag gå. Lägger in en bild på grisen Albert från igår när han tog min sömnögongrej.

Hade svenskaprov idag oxå, gick bra tror jag...

image131
Lite söt är han allt, eller hur?


gårdagens godis. mums

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback