Lunchpromenad

Datum: 2008-05-05 Klockan: 16:34:31
Hej, tyvärr blev det inge mera inlägg igår för jag kom inte in på blogg.se.. tråkigt för jag hade planerat ett inlägg och allt.
Skriver lite nu men ska snart iväg på orkester så jag måste skynda mig lite.
Jo, igår så solade jag, de var typ de enda jag gjorde. hihi. och fotade lite. men nu är jag lite brunare, skojjigt.
Har ni solat nåt än?

Och idag så har jag vart i skolan som vanligt, var med på gympan för första gången på evigheter!! jättekul. Vi hade nån Ultimate Frisbee, riktigt kul. Tog i ordentligt.

Och så har vi haft lunchpromenad, man ska gå några varv runt fotbollsplanen, gick med vickan, riktigt kul!
Och så hade vi NO "värme och tryck" som inte var lika kul direkt.. aja, nu måste jag sticka, lägger in nån bild från landet sen. Kram

Kommentarer
Flisan sa:

Nepp, jag har inte solat och kommer nog inte göra det heller... tycker det är så tråkigt att bara sitta still hela tiden. Men man kanske kan läsa någon bra bok förståss...

=)

2008-05-05 / 17:31:30
Alexandra sa:

hoppas du haft en superdag =)

2008-05-05 / 19:33:02 / http://norrlandsflickaan.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback