Matematik

Datum: 2008-05-22 Klockan: 14:39:49
Tjoho! Nu har jag kommit hem från simningen, gick super! Lite trött i kroppen bara. Men det gör inget, och såret klarade sig finfint! Jag sla ta fotona till min header idag så ni kanske får se den ikväll, det beror på hur det går, haha..

Allt har även gått bra på reflektionsdagen, har gjort massa matte, börjar fatta kapitlet riktigt nu! Det handlar om hastighet, skalor och tidzoner bla.
Jag hade planerat att gör minst fem tal för jag tänkte att eftersom de va så svårt så skulle jag inte göra så många tal.. men eftersom det blev mycket enklare, och så jobbade jag lite extra matte, istället för läxor, för jag har bara några spanskagrejer till imorn och jag kan lite av dem redan. Men aja, jag planerade fem tal och jag gjorde trettiofyra..

Nu ska jag gå å fota då så att det kan bli klart idag, annars så blir det de imorn. Jag ska ut senare oxå, men inte än.. sitter vid ett öppet fönser, skönt när solen skiner in, lite jobbigt bara att det blir så jobbigt att titta på skärmen, men de får man leva med! ha de fint♥

Kommentarer
Jossan sa:

Härligt att komma igång med matten, borde jag också göra.
Ha en bra dag ! : )

2008-05-22 / 14:51:59 / http://worthdyingfor.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback