Medelgympa

Datum: 2008-05-27 Klockan: 20:51:32
Dagen har sett ut såhär: Skola, nyckelhämntning, saxofon, medelgympa på friskis, cyklat, telefonerat, ätit, johanna ramlar, skratt.
Vad tycker ni om mitt nya sätt att beskriva min dag, blir inte så mycket om dagen då, men eftersom det typ bara är mina nära som läser denna blogg så har ju de vart med mig ganska mycket, så då kan det bli tråkigt att läsa det igen.. jag tycker det. Om ni har klagomål så säg det, är öppen för ändringar.

Hej förresten, jag börjar typ alltid mina inlägg med en hälsningsfras, vet inte varför faktiskt, det känns bara så konstigt att inte göra det. hur gör du?

Tänkte bara säga det att imorn ska jag nog ta lite tid till bloggen. Fixa headern, jippie på det, och så ska jag skriva en Dagens Tanke, och denna gång ska det handla om, ja, inget mindre än Tankar! För jag själv är otroligt beroende av tankar, jag vill oftast inte tänka, bara stänga ute mig själv men jag har inte lyckats än på mina fjorton år. Men vem vet hur långt liv jag har framför mig..?
Men skulle det vara kul å läsa, för om det inte är det är det ju ingen mening med att skriva det..

Och jag måste ut och shoppa! Inte för att det har med saken att göra. Men jag har skrivit upp en lång shoppinglista, allt kommer nog inte köpas men jag måste bla ha lite linnen nu till sommarn och shorts. Mina ärr på benen tål inte så mycket solljus, iallafall inte denna sommar så de ska skyddas! Och så måste jag kolla min snorkelutrustning till kroatien! Längtar dig, riktigt mycket. Och så kanske jag ska köpa lite kameragrejs. Det är ju dedär med systemkameror. Egentligen borde inte husen vara så värst dyra, för tänk vad alla tillbehör kostar! Objektiv och hela bunten. Men jag hade tänkt köpa några enkla macrolinser och ett motljusskydd.
Men med tanke på kläder, vad är din favvoaffär och favvofärg och favvoplagg. Kanske är kul att se, om de flesta gillar att driva om kring i jeans, som jag, eller legging, som jag, eller mjukisar kanske, inte jag.. haha. Ärligt talat så använder jag typ bara mjukisbyxor när jag är sjuk och kanske nån kväll då och då, helgkvällarna. Jag vet riktigt varför men jag tror att det beror på att jag har lärt migsjälv att mjukisbyxor = sjuk. Inte helt omöjligt va?

Nej vet ni vad, nu ska jag tvätta bort mitt nagellack, hoppa in i duschen, sätta på nytt nagellack, äta Granny Smith-äpplen som jag älskar, hoppas vi några kvar. Sen ska jag läsa och sen kommer jag nog storkna. Det tar på krafterna att anstränga sig om vi säger så. Haha, det var ju logiskt.. haha.

Ha en forsatt trevlig kväll. /Stina



Kommentarer
Johanna sa:

hahaha du får berätta va som hände på gympan.. haha ja sitter själv och dögarvar åt det fortfarande.
haha min favvoaffär är Ginatricot,H&M och Bikbok. Min favoritfärg måste vara vit/rosa :P. och mitt favvoplagg just nu är väl min sommaravslutningsklänning:) nej men jag gillar tunikor och linnen/tees mktmkt

2008-05-27 / 20:55:35
Stina sa:

Du kan ju berätta i din blogg. Skriv den här. Din blogg allså ;)

2008-05-27 / 21:07:43 / http://skogens.blogg.se
Lily [ L i n d a . B l o m ] sa:

Svar: Men för de mesta hjälper inte ens sulor för att 36 är såå himla stora! : (

2008-05-28 / 20:27:00 / http://lindaslya.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback