Nagellack Isadora

Datum: 2008-05-18 Klockan: 14:35:37
Här kommer recentionen av Isadora Wonder Nail, 114 Arctic Frost.
Härlig rosa färg, metallisk, om man ska förklara färgen så är den lite.. metallicrosavitsilver. Fin, passat utmärkt till sånna där vita pärlor.

Det var lätt att applicera, och det är ett bra resultat tycker jag. Luktar inte så fruktansvärt och den kostar endast 39.50 på HM, där jag köpte den igår. Inte så stor men jag tror att den kommer räcka längre. Jag vet inte vad jag ska skriva om den eftersom jag inte haft den så länge men jag kommer uppdatera om den om ni vill det, om hur länge den håller och lite så.

Men hittils rekomenderas den starkt!



Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback