Sista fredagen

Datum: 2008-05-30 Klockan: 10:38:32
Tjoho! Nu är det fredag, sista skolfredagen, HURRA. För nästa fredag är man ledig pga nationaldagen och fredagen efter det så är det skolavslutning!! Woohoo
Sitter nu hemma hos Nicole och skriver, Linnéa sitter här brevid mig. De andra står i köket och lagar lite mat. Vi har lång håltimme idag. Från halv tio till tio i tolv. NAJS! musiken blev instäld. lite tråkigt men nu kan man ju passa på att vara ute i det soliga och varma vädret.. tjoho.

Blev mycket Tjoho, wooho, hurra och andra sånna grejer idag. Man blir nog glad av detta väder skulle jag tro.. haha
Nej, vad tycker du Linnéa, ska vi gå ut i köket och hjälpa de andra?
-Ja, sa Linnéa

Då ses vi senare. Det kommer nog en dagens outfit oxå ;) satsat på blått och vitt idag. kram

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback