Söndag

Datum: 2008-05-04 Klockan: 08:30:31
God morgon? Sovit gott? det har jag gjort iallfall, sov med såndär ögonbindel ni vet? fast den ramlade av nån gång i natt, hihi.
Idag ska jag åka ut till Landet med mami å papi, de ska typ plantera eller nåt om om de inte är några andra där så bli det nog en del foto.. ni får kanske se ett resultat när jag kommer hem. Fast de blir nog en del foto ifall my friends är där oxå :P

Nu ska jag kila ner å äta frulle, jag hoppas ni får en bra dag. De lutar ju åt vackert väder.

Kommentarer
Flisan sa:

Jag har sovit ganska gott, men jag kunde typ inte somna igår kväll. Jag var liksom halvt sovande och halvt vaken. Så var det i förrgår kväll också, men jag fattar inte varför det blev så...

2008-05-04 / 12:34:22

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback