Tisdag

Datum: 2008-05-06 Klockan: 15:28:26
Tjosan!
Idag har det varit en ganska skön dag i skolan. Först SO i datasalen, man ska skriva en berättelse, eller typ en berättelse "Min prao som jornalist", man ska allså låtsas att man praoar på någon tidning. I mitt fall Expressen. Riktigt kul att skriva. Kanske kan mejla den från skolan till mig när den blir klar, vilket bör vara imorgon och lägga in den här, men det beror på om den är bra eller ej! haha

Och så har vi haft svenska, där hade vi först en genomgång om Personliga Pronomen (jag, du, han, han, hon, de, dem, vi, oss och några till). Och sen fick man jobba lite själv, jag läste mitt papper om Jeansens Historia, berättade jag om den igår? Om jag inte gjorde det så kan jag berätta att det är ett papper där det står om inget mindre än Jeansens Historia, och så gjorde jag lite anteckningar, tog ut de viktigaste ur texten, fast jag är inte klar. Bara gjort en punkt av ca fem. Men det är inte bråttom med det.

Och så hade vi lunchpromenad idag igen, kulkul. Och sen var de dags för mattediagnos för min och vickans del, de andra hade redan gjort det förra veckan men då var vi sjuka så vi fick göra idag istället. De var på kapitlet Algebra och Ekvationer, mitt favvokapitel (a), och det gick mycket bra, vill inte skryta men jag är väldigt nöjd. hihi, och de gick bra för de flesta, någar slarvfel och så, men jag tyckte de fick bra resultat iallafall.
Och det var inte de "stora" provet på kapitelet, de ska vi ha Tisdag v. 21 om jag inte minns fel.

Nu måste jag gå! Ska på saxofon med Linnéa och sen spinna med Nicole. Ha de gött!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback