top model

Datum: 2008-05-15 Klockan: 16:32:17
Hej! Jag måste städa nu, mamma kommer hem snart, hon är å fixar lite grejer.. Och det är nog bra om jag har börjat städa då.
Men när jag kommer tillbaka så ska jag skriva en dagens tanke, men detta är kanske lite mer fakta men jag lägger in mina tankar i inlägget. Det handlar om Top Model-vinnaren Saleisha Stowers. Gillar henne skarpt!
Men ni kan ju berätta om vad ni har gjort idag och om det är nåt ni har önskemål om nåt jag ska skriva.



image122

Kommentarer
Flisan sa:

Jag gillade också henne. Hon hade en sån energi liksom och ett leende som smittar av sig! =)
Spelade in sista avsnittet för att se vem som vann men har ju inte kollat än. Men nu vet jag att det var hon som vann i alla fall! =)

2008-05-16 / 20:44:06

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback