Torsdag

Datum: 2008-05-08 Klockan: 17:47:51
Hejsan. Haft en bra dag? Man kan nog säga att jag har haft det. Och till på köpet har jag kommit på bästaste bloggheadern! men de blir en överraskning. haha
Idag har jag vart i skolan som vanligt, helt okej dag. Och sen så åkte jag och mamma och fixade mina hålfotsinlägg, har på tok för höga. kan inte gå i platta skor. Har gjort det i ca 10 dagar och har haft jätteproblem med att böja på knäna. Men nu är det löst, eller nu fattade jag vad det berodde på..
Sen har jag hjäpt mamma att dela ut papper i nån styrelse.. 150spänn för det, najs! inte så megamycket men alltid något, hihi.
Sen tog vi en tur till outlet för att byta mina skor, jättesöta OCH passar, bild kommer, och vi passade på att köpa ett par till hålfotsinlägg. Men nu ska jag städa, tyvärr. Ni får ha det bra i det fortsatt underbara vädret!!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback