trööööött

Datum: 2008-05-26 Klockan: 20:53:35
SNARK! Är så trött... kommer snart ramla ihop. Och klockan är inte specillt mycket. Men det kan ju bero på detta: skola, friluftsdag, cyklande, saxofon, bokläsning, promenad, skratt. Sånt tar på krafterna..

Det känns som om det "ångar" trötthet ifrån mig. Underlig känsla.
Idag har jag iallafall haft riktigt skoj, på friluftsdagen sprang jag staffet, kul, jag gillar staffet. Gillar att springa intensiva korta sträckor. Och så hoppade jag långhopprep, kul de med.

Har även skrattat så att mitt vatten som jag hade i munnen flög iväg och jag har skrattat som jag inte brukar göra på en friluftsdag. Fick även sluta tidigare, big plus.
Så vi tog en sväng till biblioteket så nu har jag en till bok att rekomendera. Den är redan slut, men jag har suttit och tänkt på den ett tag.. Syskonkärlek av Katarina Von Bredow
Läst andra böcker av henne. Men jag tror denna har gett mig mest att tänka på, läs den så förstår ni.

Amanda älskar sin bror Ludvig och med tiden upptäcker hon att han känner detsamma för henne. De dras till varandra allt mer och till slut kan de inte stå emot längre utan inleder ett förhållande. En bok om kärlek och lust, men också en fråga om vad som är rätt och fel. Vem bestämmer över andras lycka? (hittade detta på www.bokus.se)
Detta kan inte riktigt beskriva boken från denns rätta sida men ändå. Men kort sammanfattning.

Nej, nu ska jag gå. Börjar bli tokig på min trötthetsånga.. Nån som vart med om nåt liknade. På onsdag ska jag tog fixa det sista på min header.. Och imorn är det ett nytt pass medelgympa! Skojj!

Sov sött! ♥

Kommentarer
Anonym sa:

hur många hopp fick ni?

2008-05-27 / 16:08:05
Stina sa:

Vet inte riktigt, men jag tror vi fick ganska många iallafall.. ni? vem är du förresten?

2008-05-29 / 19:41:31 / http://skogens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback