Majjooooonäs

Datum: 2008-11-04 Klockan: 20:27:18
Tjaaa! Här sitter jag, lite trött efter dagen men samtidigt lite go och glad! Hade ett gympapass i skolan och sen danspass. Men jag måste nog säga att skolans var den bästa. åtminstone den absolut flummigaste. Jag är typ alltid flummig på gympan. Har en tiori om att det är allt adrenalin som är laddat som bara far upp till huvudet så jag bara måste skratta typ hela tiden, that's najs!

Men nu är det så att min mage inte kan göra så att jag skrattar så mycket som jag vill.. jag kan helt enkelt inte få ut allt skratt vilket kan vara lite frustrerande. Men jag överlever.. mitt röda fejs får förklara hur mycket jag skrattar! Waho!
Idag var det inte musik på idrotten idag. Lite synd.. fast kanske tur. Man blir ju extra flummig av musik, jää!

Glad nyhet idag.. ingen matte imorn så det är sovmorgon! Bäst! Men man ska jobba 40min matte men det gör jag ikväll.. haha.
Men då kanske det är bra om jag börjar nu?

PEACE ÄGG! nåt sjukt som jag och kusin kom på idag..



Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback